با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ پزشک همیشه آنلاین در فضای مجازی
زیارت عاشورا
از آنجایی که اینترنت اولین و سریع ترن راه برای پاسخ به سوالاتمان شده گوگل برنامه‌ای جدید در اختیار کاربران خود قرار داد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوگل سعی کرده در کنار خدمات خود به کاربران در زمینه‌های مختلف در زمینه پزشکی هم اطلاعات دقیقی در مورد سلامت بدن و مشاوره پزشکی ارائه دهد.
 
 از آنجایی که امروزه افراد برای درمان سردرد و بیماری های از این قبیل سریعا به اینترنت مراجعه می‌کنند و برای خود راه‌حل‌های به دست می‌آورند، طبق بررسی گوگل از هر 20 جستجو در موتور گوگل یک مورد اطلاعات پزشکی و مشاوره است، البته گوگل تأکید می‌کند که این خدمت به هیچ عنوان یک روش خودتشخیصی- خوددرمانی محسوب نشده و نمی‌تواند جایگزین تشخیص توسط پزشک متخصص شود؛ هدف از این اقدام تنها آگاهی‌بخش به مردم و دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد است که می‌تواند به تشخیص به موقع بیماری‌ها منجر شود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:, | 8:58 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |